Sunday, May 4, 2008

my salad day-part 1.
















hai korang.
today not in a good mood of talking something serious.*happy mood*huu~

jadi,harini ini nak tunjuk dekat korang2..my childhood pic.



sebenarnya,tidak mudah menjadi saya.dilahirkan pada 1986.boleh dikatakan tahun itu adalah tahun teramai sedara mara saya yang lahir.jadinya,saya ini sudah semestila akan dibandingkan dengan mereka.dah lah lahir akhir sekali kan.(nov)..so macam semua orang menunggu lah kelahiran saya ni(kebajetan.huhu)








tapi lain pula jadinya bila saya lahir.huu~



arwah opah saya macam cakap kat mak dan apak saya-ape ke buruk sangat anak kau ni.macam KATAK je..what?KATAK???mak saya cakap dia selalu menanges lah sebab sedih mengenang saya yang tak berapa lawa ni.adoi..naseb2.



dah la masa lahir tu hidung saya kemain la penyeknye.huhu.macam takde darah penang langsung .huhu..



lepas tu apak saya cerita.tiap2 hari die tarik la hidung saya sambil berharap ianya akan mancung.lepas tu kan..saya ni masa dulu macam juling kot.ahaaha..sampai sekarang kot.ntah.dlan certain gambar kadang2 saya nampak juling gak.huhu





lepas tu lagi macam gelap pulak tu.tapi takpe,saya bersyukur atleast saya sihat tak cacat semua kan.huhu


tapi.kesian aaa mak apak saya..nasib adik beradik saya yang lain okay jugakla..hhuhu.tapi mak saya penah cakap,macamana pun orang pandang saya buruk ke ape ke,saya tetap comel dimata dia time tu..awww.time kacih mak..love u!.so ini gambar saya.




love ya all.


muahs




11 comments:

fazrul mokhtar said...

saya dulu hitam.

sparkling said...

tapi kulit anda sekarang tak hitam pun;)
seronok mengimbau kenangan ni kecik2 ni kan.hee~

Shamil Alfilfilani said...

skang ni kak buddy ipar itam ke?? mcm puteh dari abg buddy je.. semestinye lah kan~

Mat Iyas said...

shamil, ko ddiam! ko tu jer bajet2 comel masa kecik2..ampeh..ni yg meninggikan hormon testosterone aku ni...haha

comel ke tak xpenting, yg penting hati budi...cewah!

**balik nak cari gambar tyme kecik2..huu

sparkling said...

shamil:sekarang saya cerah la..tapi tak suka kot nak compare dengan my cousin.hihi.

tapi memang la saya cerah sikit dari yas;p

sparkling said...

yas,cepat2 ambik gambar!hope kamu masa kecik2 sama macam irfan la.hehe

nways thanx for accepting me the way i am.la la la la~

Anonymous said...

katak comel apa. is it wrong to b compared to a frog?

sparkling said...

u memang rasa i macam katak ke?tak la salah.but kenapa katak,cakap la kucing ke.comel sket.haha

aisyah. said...

ada satu tu mmg cm katak sikit. hahahahaha.. aiyh, jahat. dn worry i masa kecik macam toyol. (;

sekarang u comel macam.. erm.... dunno, but u comel gila la. hehe

sparkling said...

toyol?gle ah confession..hehe.tapi katak pun katak la.untung2 ade orang kiss i,i boleh jadi princess.chewah.

u pun cute la.tapi more to cun chick kot.hehe.

Anonymous said...

katak comel ke?eyakkss...a'ah la tapi tgk betul2 memang ade same pun..idung penyek!budget2 je cute...well, anyway u mmg cute jugak la..u know cute tu ape maknenye...UGLY BUT ok je utk di lihat...enjoy!bye...bersyukur dgn apa yg ada...even u hidung penyek,rupe buruk..tapi redha...:)